rss SCP-youtubeSCP-Google

Aviso Legal-Protección de datos-Política de Cookies

A partir del próximo 25 de mayo entra en vigor el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo de 27 de abril de 2016 relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos (RGPD).

Hasta la fecha, COLEGIO SAGRADO CORAZON DE PLACERES ha tratado sus datos en base al consentimiento obtenido mediante una manifestación o acción afirmativa por su parte, o con el amparo legal correspondiente según la normativa vigente, por lo que los tratamientos iniciados con anterioridad al inicio de la aplicación del RGPD sobre la base del consentimiento o aplicación de la normativa correspondiente, seguirán siendo legítimos, de conformidad con el RGPD.

Puede consultar el aviso Legal, la política de Privacidad y la Política de Cookies a través del siguiente enlace:

Política de Privacidad- Aviso Legal-Política de Cookies

 

  • Inicio
  • Proxecto Hábitos Saudables: visita dunha farmacéutica

Próximos eventos

Sin eventos

Proxecto Hábitos Saudables: visita dunha farmacéutica

 

Con motivo do proxecto sobre Hábitos Saudables que están realizando os alumnos de cuarto de Educación Primaria, recibimos a visita de Susana Bamonde, familiar dunha alumna e farmacéutica de profesión.

 

Na súa exposición realizada na ampla biblioteca do centro, Susana abordou diferentes aspectos como son a alimentación, a importancia de ler as etiquetas das cousas que mercamos, a hixene, o respecto á natureza, protexerxe do sol, "desconectar" da tecnoloxía para conectar co tempo en familia, coidar o material, sentarse ben, ler moito ou respectar as normas de seguridade. Durante a exposición os alumnos fixeron preguntas que Susana respondeu axeitadamente para que os alumnos aumentaran as súas aprendedizaxes. Agradecer a súa presenza e o seu esforzo para estar hoxe con todos nós. Foi un pracer. 

 

 

  

 

Tags: Educación Primaria, 4 Ed.Primaria, Charla, actividad cultural, Curso 17/18