rss SCP-youtubeSCP-Google

Aviso Legal-Protección de datos-Política de Cookies

A partir del próximo 25 de mayo entra en vigor el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo de 27 de abril de 2016 relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos (RGPD).

Hasta la fecha, COLEGIO SAGRADO CORAZON DE PLACERES ha tratado sus datos en base al consentimiento obtenido mediante una manifestación o acción afirmativa por su parte, o con el amparo legal correspondiente según la normativa vigente, por lo que los tratamientos iniciados con anterioridad al inicio de la aplicación del RGPD sobre la base del consentimiento o aplicación de la normativa correspondiente, seguirán siendo legítimos, de conformidad con el RGPD.

Puede consultar el aviso Legal, la política de Privacidad y la Política de Cookies a través del siguiente enlace:

Política de Privacidad- Aviso Legal-Política de Cookies

 

  • Inicio
  • Proceso de Admisión/Matriculación curso 2019/20

Próximos eventos

Sin eventos

Proceso de Admisión/Matriculación curso 2019/20

 

 ADMISIÓN MATRICULACIoN CURSO 2019

CALENDARIO DEL PROCEDIMIENTO DE ADMISIÓN/MATRICULACIÓN

 

 Calendario matriculación curso 2019 20

 VER/DESCARGAR CALENDARIO

 

DOCUMENTACIÓN 

Pode obter os modelos de solicitude na portería do Centro ou premendo nos seguintes ligazóns:

Nota: A solicitude de admisión deberá ir acompañada da documentación acreditativa do requisito de idade (DNI ou libro de familia) e de estar en disposición de reunir os requisitos académicos exixidos encada nivel educativo ou etapa nos termos do anexo II.

NORMATIVA VIXENTE

  •  DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

OUTROS LIGAZÓNS:

Tags: Avisos